maadebymyself

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Amanda Henriksson - 22 oktober 2013 20:32

Heeej!

Ska blogga lite snabbt nu bara..

Tänkte bara säga att jag drar till Spanien imorn, vi måste fara till flygplatsen klockan 4 på morgonen, så måste vakna ganska tidigt!

Har köpt massa grejer till flyget eftersom resan tar typ 6 timmar, och jag har dessutom packat ner ganska mycke grejer i resväskan haha! :D

Taggar nå sjukt, men ikväll så har jag varit ute å tränat och duschat osv..

Uhh fy så jag längtar till imorn, kommer inte blogga nå där borta, för när man är på semester är man på semester..

Men när jag kommer hem om 1 vecka då jävlar blir det en bildbomb!

Men ni får räkna med att jag inte kommer blogga på ett tag..

Ha det så bra nu alla "bloggläsare"

Kanske bloggar på flygplatsen innan vi far.. vi får se!


Men kom ihåg att det inte blir någon bloggning för min del nu! REMEMBER THAT :*


Kyss! //Amanda :*


 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards