maadebymyself

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Amanda Henriksson - 21 oktober 2013 15:38

Förlåt för det arga inlägget tidigare, var bara så jävla sur och ledsen men skitsamma!


Imorn på kvällen far hela familjen till Spanien, längtar verkligen.. 

Det ska finnas internet på hotellet så på kvällen kankskekanske slänger jag in ett inlägg, men jag ska försöka och det beror ju på hur mycke klockan blir också!

Idag ska jag fara och köpa nå skor som jag kan ha där för jag kan ju inte gå med knytskor i den där värmen där borta.. 

Sen ska jag köpa godis till flyget, och ikväll blire väl å träna sönder!

Nu ska jag iallfall äta något och sen spela lite piano ^^^

haha va töntig jag är, men skitsamma! 

Hoppas ni fått en sammanfattning om vad jag ska göra och har gjort!

Puss! :*


 


Av Amanda Henriksson - 21 oktober 2013 14:54

Det här med kärlek? Asså allvarligt.. vem fan kom på den leken? 


Jag tror nog aldrig att han kommer förstå hur jag egentligen känner.. Den här dagen med den här sorgen.. Hur mycke jag än förklarar hur jag känner.. Han skiter fullständigt i det. Hur ska jag få han att fatta? Har inte gillat nån såhär mycke.. Han och jag.. Asså jag vill verkligen att det ska vara så.. Men det kommer aldrig hända.. jag nämner inga namn för jag tror ändå att duvet vem du är! Asså mer än allt annat.. Jag tänker på dig varje dag och varje minut och sekund.. Du säger att jag ska glömma allt och gå vidare, men du tror att det är så jävla enkelt? NEJ det är klart som fan att det inte är, jag jar gillat dig i 1 halvår snart.. Jag är ledsen men jag älskar han verkligen.. En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig, jag ska stå på samma plats och vänta föralltid.. Jag kommet INTE låta de bli på ett sätt som det redan är, hah va dum jag är, det är ju redan försent.. Förlåt för det jag skrivit där uppe ↑ 

Men när ska du fatta att du är den enda jag vill ha? One and only.. :(


Bloggar sen♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards