maadebymyself

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Henriksson - 23 september 2013 18:50

Asså låt mig ner.. 


Tiden har gjort mig jävligt stark

Jag börjar att gå vidare

Jag ska säga det här nu

Din chans har kommit och gått

Och duvet..

Det är för litet och försent 

Och jag kan inte vänta

Du säger att du drömmer om mitt ansikte

Men du gillar inte mig 

För att vara riktig..

Det spelar ändå ingen roll 

för det är ändå försent..

Jag är faktiskt ung

Men gav dig kärlek

Gav dig allt

Men det var inte nog..

Gå och hitta någon annan

Låter dig gå

Jag är stolt över mig själv..

Du har ett problem

Men kom inte till mig och be om hjälp

För duvet..

Det är för litet och försent! 



Tar en bloggpaus! 



Av Amanda Henriksson - 21 september 2013 19:52

Hello!

 


Jag for till Storheden med pappa, vi for in mot Drive in grejsimojsen, å beställde maxmat åt mig.. 

Ah gud det behövdes verkligen!

Jag beställde ett minimål med chilicheese, det åt jag i bilen påväg hem för jag var så hungrig! 

När jag kom hem satt jag bara vid datan pga av att det spöregnade verkligen ute så det blev liksom en innesittardag!

Sen har jag sett på massa filmer å myst med hunden, och nu sitter jag i fotöljen med ett täcke som jag lindat mig in i, sitter också å äter cheesebollz och dricker nån dricka, så den här kvällen blir bra!

Ska se på nån film sen också!

Imorn är jag nog med Sussi!


Kyss! :*

Loveu bebo~

 



Av Amanda Henriksson - 21 september 2013 11:12

Hello!

 


Igår efter skolan var jag med Moa, vi bara snackade och spelade lite..

Sen så drog vi på Nordpolen å badade vilket var rätt så kul!

Vi träffade nåra vi kände dära, men vi var typ inte med dom men aa det var väl kul ändå, förrutom att dom i kassan typ inte kunde Svenska så man förstod inte ett skit! 

Men jag kom hem på kvällen nångång, då satte jag mig bara vid datan å chillade, sen käkade jag litegrann! 

Ja sen snackade jag med Julia för det hade hänt massa grejer, men det har löst sig nu! Det var skönt å bara prata ut lite!    

Aja skulle ha badat med Linnea idag, men hon kunde inte så jag å Moa for igår istället.


Vaknade där vid 9 nångång, ska fixa mig nu och sen fara till Max å äta eller nå, är sjukt hungrig!

Btw ni får mer än gärna kommentera lite nu, för jag har lite svårt å bestämma mig för vilken pbild jag ska ha på FB, så jag laddar upp dom så får ni rösta på vilken ni tycker!!   


1

 


2

 


3

 '


4

   



5

 



6

 




KOMMENTERA FOOOORT! ^^





Av Amanda Henriksson - 19 september 2013 20:01

Hello!

 


Jag vet att uppdateringen har varit sämst, men asså den här veckan har inte varit världens bästa, aa allt är skit eller ja inte allt men nästan allt, orkar INTE rabbla upp allt som hänt eftersom det bara angår mig men det är min andledning till varför jag INTE har bloggat nå i veckan. 

Men veckan har varit ganska lugn, har mest varit med Moa å haft skoj! 

Imorn kanske jag far till Sussi å tränar med henne eftersom vi ska uppträda snart, annars far jag till henne på Söndag.. Men iaf imorn far jag till pappa och är där över helgen, på Lördag så far jag och Linnea troligtvis å badar på nordpoolen  sen sover hon hos mig, vi äter säkert på Max också! ^^

Aja nu ska jag se på Idol och äta nå!


Kyss! :*


 


 

Av Amanda Henriksson - 16 september 2013 19:11

Hello!

 


Igår på kvällen nångång så kom jag hem, var så sjukt trött..

Men sen smsade Sussi mig å frågade om jag ville uppträda med henne om 2 veckor, för varenda gång förut vi har uppträtt har det skitit sig men nu får jag ta och skärpa mig, så vi far och uppträder i Älvsbyn om 2 veckor vilket blir jättebra! 

Idag på skolan var det en ganska chill dag, vi fick sluta lite tidigare än vanligt!

När jag kom hem så åt jag lite vilket jag verkligen behövde göra, sen tränade jag på springbandet, haha ja var hemma själv å det var så sjukt varmt och då tänkte jag yolo så då sprang jag på springbandet i underkläder.. Men såklart kom ju brorsan och hans kompisar hem när jag stod där.. 

Asså satan så pinsamt, men skitsamma! XD 

Nu ska jag göra nåågot!


Kyss! :*


 

Av Amanda Henriksson - 15 september 2013 01:55

Hello!

 


Haha vi är sjukt trötta men vi sitter typ vakna å skrattar åt ingenting men aja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva känner att det här blev ett onödigt inlägg men skitsamma, nu ska vi göra nååååå!


Kyss! :*


 

 

 

-

Av Amanda Henriksson - 14 september 2013 21:28

hahahah nä bloggar imorn istället! ^^

Av Amanda Henriksson - 14 september 2013 19:57

Hello!

 


Vaknade där vid halv10, då hoppade jag in i dushcen å sen sminkade jag mig å fixade mig osv!

Sen åt jag frukost och packade, sen for jag till Julia, vi satt typ bara vid datan sen drog vi på lillica och köpt massor med godis å sånt! 

Sen har vi varit ute och tagit massvis med bilder och sen har vi ätit tacos!   


Nu ligger vi å dunkar världens "Bästa" musik om man säger så, nejmen typ! 

Nu ska vi dra till kylskåpet och hämta glass så jag bloggar sen!

 Bjuder på lite oseriösa bilder hahaha!

kyss! :*


 








 


 




Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards