maadebymyself

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Amanda Henriksson - 6 oktober 2013 16:43

Hello!

 


Vaknade typ där vid 9 tiden och då gjorde jag inte mycke alls, fixade mig och gick ut å fotade.. Men jag blir alltid så misslyckad på bilder så haha det blev inte som jag tänkt mig!

Sen har jag varit och tränat hemma hos mamma alltså på "lilla gymmet" då..

Sprang på "Crosstrainern" i 35 minuter vilket kändes bra eftersom jag ätit massor med sötsaker den här helgen,

sen tog jag en sjukt lång dusch och sen cyklade jag till pappa, och nu sitter jag här vid datan och väntar på att maten ska bli klar, det blir pizza tror jaag! 

Har varit så jävla sugen på det hehe! Excuse the språk, men det är så goooooooooootttttt! ^^


Aja bloggar kanske sen!

Ska ladda upp massa bilder också så kyss! :*



 



 




 



 



 



 



 



 



 



 



 


 







Av Amanda Henriksson - 6 oktober 2013 16:31

Jag vet att jag inte uppdaterat på fleraflera veckor..

Men det har varit jättemycke med skolan, bråk, killar, läxor osv, träningar!


För de första har skolan varit så sjukt jobbig och det har varit så mycke som jag INTE orkar rabbla upp..

För det andra har det varit massor med bråk också vilket också har gjort att man har mått dåligt och inte orkat göra nånting..

För det tredje så har det varit massa grejer med killar också, ja då har allt varit upp & ner, killar här och där, ja lite allt möjligt!

För det fjärde så har vi haft proppfullt med läxor varenda vecka och det har bara varit alldeles för mycket!

För det femte så har jag börjat träna 3 gångeri veckan, alltså med såna här gym-maskiner som vi har hemma då, och det har gett resultat har jag sett! Haha nämen allvarligt!


Men ni förstår att det har varit lite mycke och det nu!


Nåja ska försöka fortsätta blogga så som jag gjorde förut!


Kyss! :*


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards