maadebymyself

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Texten får förklara varför jag tar en break..~

Av Amanda Henriksson - 23 september 2013 18:50

Asså låt mig ner.. 


Tiden har gjort mig jävligt stark

Jag börjar att gå vidare

Jag ska säga det här nu

Din chans har kommit och gått

Och duvet..

Det är för litet och försent 

Och jag kan inte vänta

Du säger att du drömmer om mitt ansikte

Men du gillar inte mig 

För att vara riktig..

Det spelar ändå ingen roll 

för det är ändå försent..

Jag är faktiskt ung

Men gav dig kärlek

Gav dig allt

Men det var inte nog..

Gå och hitta någon annan

Låter dig gå

Jag är stolt över mig själv..

Du har ett problem

Men kom inte till mig och be om hjälp

För duvet..

Det är för litet och försent! 



Tar en bloggpaus! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Henriksson - 22 oktober 2013 20:32


Heeej! Ska blogga lite snabbt nu bara.. Tänkte bara säga att jag drar till Spanien imorn, vi måste fara till flygplatsen klockan 4 på morgonen, så måste vakna ganska tidigt! Har köpt massa grejer till flyget eftersom resan tar typ 6 timmar, och...

Av Amanda Henriksson - 21 oktober 2013 15:38


Förlåt för det arga inlägget tidigare, var bara så jävla sur och ledsen men skitsamma!   Imorn på kvällen far hela familjen till Spanien, längtar verkligen..  Det ska finnas internet på hotellet så på kvällen kankskekanske slänger jag in ett in...

Av Amanda Henriksson - 21 oktober 2013 14:54

Det här med kärlek? Asså allvarligt.. vem fan kom på den leken?    Jag tror nog aldrig att han kommer förstå hur jag egentligen känner.. Den här dagen med den här sorgen.. Hur mycke jag än förklarar hur jag känner.. Han skiter fullständigt i det....

Av Amanda Henriksson - 19 oktober 2013 01:20


Hejsan hoppsan!      Nämen dagen idag har typ varit bäst! Anna kom vid halv3 tiden, då gick vi in till Sundis och typ fixa oss, platta håret och sminka oss lite HAHA, så onödigt jag vet, men whatever! Vi drog till Ica och typ köpte upp allt...

Av Amanda Henriksson - 17 oktober 2013 13:03


Hello!   Är på skolan just nu, har för jävla ont i huvet men skitsamma vi har typ bara 2 lektioner kvar! Jag vet att uppdateringen suger, men jag ska verkligen försöka, förlååt babes!      Aja imorn kommer Anna till sunderbyn när hon slutat...

Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards