maadebymyself

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Amanda Henriksson - 17 oktober 2013 13:03

Hello!

 

Är på skolan just nu, har för jävla ont i huvet men skitsamma vi har typ bara 2 lektioner kvar!

Jag vet att uppdateringen suger, men jag ska verkligen försöka, förlååt babes!   

 

Aja imorn kommer Anna till sunderbyn när hon slutat skolan då..

Jag möter upp henne på busshållsplatsen och då lämnar vi väskorna i omklädningsrummet på sundis, haha nödvöndigt? NEJ..

Men vi drar säkert till ica å köper massa gott också, sen drar vi till sundis å busar, tar massa bilder säkert, och sen på kvällen blir det hockey, taggar sjukt.. för jag har inte träffat henne på skitlänge verkligen så det blir säkert kul!

Hon sover hos mig, det lär ju bli superkul som sagt! 

Och på lördag drar vi på "filmaudition" ahahah ja vi ska säka till en film, fast vi ska säkert bara flumma runt och vi gör det bara för skojskull! 

Menmen sen idag kommer mina släktingar från norge också.. så de blir väl å umgås med dom i helgen också litegrann, de var ju så längesen det också! ^^

Men den här helgen blir perfa!

Aja måste jobba nu,

 

kyss på dig! :*

(bloggar i helgen om vad som hänt och vad jag har gjort)

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards