maadebymyself

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Amanda Henriksson - 19 oktober 2013 01:20

Hejsan hoppsan! 

 

 

Nämen dagen idag har typ varit bäst!

Anna kom vid halv3 tiden, då gick vi in till Sundis och typ fixa oss, platta håret och sminka oss lite HAHA, så onödigt jag vet, men whatever!

Vi drog till Ica och typ köpte upp allt godis HAHA! XD

Men då drog vi tillbaka till sundis å käkade godis, vi träffade också massa folk där!

Kollade även på Moas innebandy träning ett tag!

Sen asså ja.. vi har gjort allt möjligt, tagit massa bilder, spanat in massa killar ja allt från det ena till det andra om ni fattar vad jag menar! 

Sen har vi ätit maxmat och tjockat som fan, sen har vi typ kollat på hockey, spelat "The Cup Song"

varit på gården, spelat basket och fotboll osv!

Sjukt roligt, sen när vi kom hem så spelade vi in när vi typ sjöng åde, haha det blev typ misslyckat men skitsamma!

Sen har vi varit ute till kaninerna och gett dom mat, ätit kakor och doppat i mjölk, jag vet vi är tjocka!

Men imorn ska vi på FilmAudition! 

Blir fett kul faktiskt, blir en sväng på stan ocksååå! 

 

Aja kyss! :*

 

gammal bild men skitsamma!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är då Amanda. Här i min blogg kommer ni få läsa om mig, min vardag och kläder + en massa annat! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards